Qazaq24.com
Qazaq24.com
close
up
RU
Menu

Қайтарылмайтын билетті қайтаруға бола ма заңгер Алматыдағы Канье Уэст концертіне қатысты жағдайды түсіндірді

Жағалаудан 400 метр: Каспийде жас жұп қиын жағдайда қалды

Алматыда алманың жаңа сұрпына Әділет атауы беріледі

Қазақстан Президенті Үндістан Премьер министрін Тәуелсіздік күнімен құттықтады

Челси , Дастан Сәтбаев және Бернли қазақстандық футболшының ауысуына қатысты пікір білдірді

Ислам Махачев UFC тарихында жаңа рекорд орнатты

Тоқаев Лихтенштейннің Тақ мұрагерін елдің Ұлттық күнімен құттықтады

Украинаға қару жарақ жеткізу Ресей сенімін әлсіретуі мүмкін Түркияның бұрынғы атташесі

ҚПЛ: Қайрат пен Жеңіс ірі жеңіске жетті

Еңбек, цифрландыру, инфрақұрылым: Әділет партиясы өңірлердегі өзекті мәселелерді талқылады

Қатты шаршадым : Рыбакина Торонто финалындағы жеңілісін түсіндірді

Персеид жұлдыздары әлем елдерінде қалай көрінді фото

Шәмші Қалдаяқовтың туған күніне орай Ән ағасы Шәмші челленджі басталды

Жылу желілері жаңарады

Экс депутат Базарбек адам қағып кетті ме? Полиция не дейді

Индонезияда магнитудасы 7,7 болатын жер сілкінісі болды. Кемінде 20 адам қаза тапты

Тұрғын үй сертификаты: тетік пе, кетік пе?

Алматыда қанша үй газға тегін қосылады әкімдіктің жауабы

Астана тұрғындары Шәмші Қалдаяқовтың құрметіне ұйымдастырылған музыкалық челленджге қосылды

Кәсіптің кілті гаражда

Жапон ғалымдары кофенің жаңа пайдасын анықтады

Жапон ғалымдары кофенің жаңа пайдасын анықтады

Tengrinews.KZ парақшасынан алынған деректерге сүйене отырып, Qazaq24.com жаңалық жариялайды..

Жапон ғалымдары кофедегі полифенолдардан ағзада түзілетін кофе қышқылының колоректал обыр жасушаларының өсуін қалай тежейтінін молекулалық деңгейде анықтады. Зерттеу Scientific Reports журналында жарияланды, - деп хабарлайды Tengrinews.kz тілшісі "Газета.Ru" басылымына сілтеме жасап.

Жапон ғалымдары кофедегі полифенолдардан ағзада түзілетін кофе қышқылының колоректал обыр жасушаларының өсуін қалай тежейтінін молекулалық деңгейде анықтады. Зерттеу Scientific Reports журналында жарияланды, - деп хабарлайды Tengrinews.kz тілшісі "Газета.Ru" басылымына сілтеме жасап.

Бұған дейін эпидемиологиялық деректер кофе ішу мен ішек қатерлі ісігінің даму қаупінің төмендеуі арасында байланыс барын көрсеткен еді, алайда оның нақты тетіктері белгісіз болып келген. Киото префектуралық медицина университетінің ғалымы Мотоки Ватанабэ жетекшілік еткен зерттеушілер сусын құрамындағы жекелеген компоненттердің рөлін нақтылауды мақсат етті.

Кофе құрамындағы полифенолдар, соның ішінде хлороген қышқылы, ішекте ыдырап, кофе қышқылына айналады. Ғалымдар ісік жасушаларына дәл осы қосылыстың әсерін молекулалық деңгейде зерттеді.

Тәжірибелер кофе қышқылын қосқанда қатерлі ісік жасушалары колонияларының түзілуі айтарлықтай тежелетінін көрсетті. Бұл зат бұрын колоректал обыры бар науқастардағы қолайсыз болжаммен байланыстырылған RPS5 ақуызымен байланысады.

Қосымша зерттеулер RPS5 белсенділігін тежеу ісік жасушаларының жасушалық циклін ДНҚ көшірілуіне дайындық кезеңінде тоқтататынын көрсетті. Сонымен қатар кофе қышқылы да, RPS5 экспрессиясының төмендеуі де жасуша бөлінуінің негізгі реттеушісі саналатын cyclin D1 ақуызы деңгейінің азаюына әкелген.

Авторлардың мәліметінше, RPS5 посттранскрипциялық реттелу деп аталатын тетік арқылы ақпараттық РНҚ мөлшерін, соған сәйкес cyclin D1 синтезін де бақылайды. Кофе қышқылы осы ақуызбен байланысып, оның қызметін бөгейді де, соның нәтижесінде ісіктің өсуін баяулатады.

"Бұл нәтижелер кофе қышқылының құрылымы негізінде туындылар жасап, RPS5-ке бағытталған обырдың алдын алу мен емдеудің жаңа стратегияларын әзірлеуге көмектеседі деп үміттенеміз", – деді Ватанабэ.

Сонымен қатар, ғалымдар бұл зерттеулердің зертханалық жағдайда, жасушаларға жүргізілген бастапқы тәжірибелер екенін атап өтті. Алынған нәтижелер кофе ішу ішек обырынан тікелей қорғайтынын дәлелдемейді. Бұдан бөлек, сусын құрамында кофеин мен өзге де заттар бар, сондықтан ол бәріне бірдей жарай бермейді.

Сілтемесіз жаңалық оқисыз ба? Онда Telegram желісінде парақшамызға тіркеліңіз!

Следите за нашими новостями в Google News

Подписаться
Соңғы жаңалықтар мен жаңартуларды жіберіп алмау үшін Qazaq24.com сайтынан бақылауды жалғастырыңыз, біз жағдайды қадағалап, ең өзекті ақпаратты ұсынамыз.
seeКөрілімдер:114
embedДереккөз:https://kaz.tengrinews.kz
archiveБұл хабарлама дереккөзден мұрағатталған 29 Наурыз 2026 11:52
0 Пікірлер
Кіру, пікір қалдыру үшін...
Жарияланымға бірінші жауап беріңіз...
topЕң көп оқылғандар
Қазір ең көп талқыланатын оқиғалар

Қайтарылмайтын билетті қайтаруға бола ма заңгер Алматыдағы Канье Уэст концертіне қатысты жағдайды түсіндірді

15 Тамыз 2026 19:25see122

Жағалаудан 400 метр: Каспийде жас жұп қиын жағдайда қалды

15 Тамыз 2026 23:23see115

Алматыда алманың жаңа сұрпына Әділет атауы беріледі

15 Тамыз 2026 11:06see114

Қазақстан Президенті Үндістан Премьер министрін Тәуелсіздік күнімен құттықтады

15 Тамыз 2026 10:39see114

Челси , Дастан Сәтбаев және Бернли қазақстандық футболшының ауысуына қатысты пікір білдірді

15 Тамыз 2026 13:28see114

Ислам Махачев UFC тарихында жаңа рекорд орнатты

16 Тамыз 2026 11:48see112

Тоқаев Лихтенштейннің Тақ мұрагерін елдің Ұлттық күнімен құттықтады

15 Тамыз 2026 11:11see111

Украинаға қару жарақ жеткізу Ресей сенімін әлсіретуі мүмкін Түркияның бұрынғы атташесі

16 Тамыз 2026 10:07see110

ҚПЛ: Қайрат пен Жеңіс ірі жеңіске жетті

15 Тамыз 2026 21:54see110

Еңбек, цифрландыру, инфрақұрылым: Әділет партиясы өңірлердегі өзекті мәселелерді талқылады

16 Тамыз 2026 13:08see109

Қатты шаршадым : Рыбакина Торонто финалындағы жеңілісін түсіндірді

15 Тамыз 2026 19:19see106

Персеид жұлдыздары әлем елдерінде қалай көрінді фото

15 Тамыз 2026 18:53see106

Шәмші Қалдаяқовтың туған күніне орай Ән ағасы Шәмші челленджі басталды

15 Тамыз 2026 19:16see104

Жылу желілері жаңарады

15 Тамыз 2026 04:43see104

Экс депутат Базарбек адам қағып кетті ме? Полиция не дейді

16 Тамыз 2026 17:15see103

Индонезияда магнитудасы 7,7 болатын жер сілкінісі болды. Кемінде 20 адам қаза тапты

15 Тамыз 2026 13:53see101

Тұрғын үй сертификаты: тетік пе, кетік пе?

15 Тамыз 2026 09:14see99

Алматыда қанша үй газға тегін қосылады әкімдіктің жауабы

16 Тамыз 2026 09:40see98

Астана тұрғындары Шәмші Қалдаяқовтың құрметіне ұйымдастырылған музыкалық челленджге қосылды

15 Тамыз 2026 19:16see98

Кәсіптің кілті гаражда

15 Тамыз 2026 07:46see98
newsСоңғы жаңалықтар
Күннің ең жаңа және өзекті оқиғалары