Qazaq24.com
Qazaq24.com
close
up
RU
Menu

Қайтарылмайтын билетті қайтаруға бола ма заңгер Алматыдағы Канье Уэст концертіне қатысты жағдайды түсіндірді

Отандық көкөніс өндірісін арттыру Ауыл партиясының назарында

Алматыда алманың жаңа сұрпына Әділет атауы беріледі

Қазақстан Президенті Үндістан Премьер министрін Тәуелсіздік күнімен құттықтады

Жағалаудан 400 метр: Каспийде жас жұп қиын жағдайда қалды

Челси , Дастан Сәтбаев және Бернли қазақстандық футболшының ауысуына қатысты пікір білдірді

Ислам Махачев UFC тарихында жаңа рекорд орнатты

Тоқаев Лихтенштейннің Тақ мұрагерін елдің Ұлттық күнімен құттықтады

ҚПЛ: Қайрат пен Жеңіс ірі жеңіске жетті

Украинаға қару жарақ жеткізу Ресей сенімін әлсіретуі мүмкін Түркияның бұрынғы атташесі

Еңбек, цифрландыру, инфрақұрылым: Әділет партиясы өңірлердегі өзекті мәселелерді талқылады

Қатты шаршадым : Рыбакина Торонто финалындағы жеңілісін түсіндірді

Персеид жұлдыздары әлем елдерінде қалай көрінді фото

Экс депутат Базарбек адам қағып кетті ме? Полиция не дейді

Жылу желілері жаңарады

Шәмші Қалдаяқовтың туған күніне орай Ән ағасы Шәмші челленджі басталды

Индонезияда магнитудасы 7,7 болатын жер сілкінісі болды. Кемінде 20 адам қаза тапты

Тұрғын үй сертификаты: тетік пе, кетік пе?

Алматыда қанша үй газға тегін қосылады әкімдіктің жауабы

Кәсіптің кілті гаражда

Қан тамырларын жаттығудан гөрі жақсы қорғайтын сусын аталды

Қан тамырларын жаттығудан гөрі жақсы қорғайтын сусын аталды

Tengrinews.KZ парақшасынан алынған деректерге сүйене отырып, Qazaq24.com мәлімдеме жасады..

Бирмингем университетінің ғалымдары какаоның денсаулыққа күтпеген пайдасын анықтады. Зерттеу нәтижесі бойынша, табиғи какао ішу ұзақ уақыт қозғалыссыз отырудан туындайтын қан тамырларына зиянды салдарды азайтуға көмектеседі. Бұл туралы Daily Mail басылымында жарияланған мақалада айтылған, - деп хабарлайды Tengrinews.kz.

Бирмингем университетінің ғалымдары какаоның денсаулыққа күтпеген пайдасын анықтады. Зерттеу нәтижесі бойынша, табиғи какао ішу ұзақ уақыт қозғалыссыз отырудан туындайтын қан тамырларына зиянды салдарды азайтуға көмектеседі. Бұл туралы Daily Mail басылымында жарияланған мақалада айтылған, - деп хабарлайды Tengrinews.kz.

Қазір жастардың көпшілігі күнінің шамамен алты сағат уақытын қозғалыссыз отырып өткізеді. Мұндай өмір салты семіздікке, жүрек-қан тамырлары ауруларына және тіпті депрессияға әкелуі мүмкін. Ұзақ отыру қан тамырларының жұмысына әсер етіп, қан айналымын баяулатады.

Ғалымдар 40 жас жігітке тәжірибе жүргізген. Бір топқа флаванолдары көп табиғи какао, ал екінші топқа құрамында флаванолдары жоқ какао берілген. Олар екі сағат бойы отыруы керек. Кейін кан тамырларының жағдайы тексерілді.

Нәтижесінде

Жаттығу жасайтындарда да ұзақ уақыт отыру қан тамырларының қызметін төмендетеді. Бірақ флаванолға бай какао ішкендердің артериялары икемді болып қала береді және қан айналымы бұзылмайды.

Флаванолдар ағзада азот тотығының түзілуін арттырады, ал ол қан тамырларын кеңейтіп, қан айналымын жақсартады. Сондықтан какао бұл процесті қолдап, зиянды әсердің алдын алады.

Пайдасы болуы үшін: Какао құрамында кем дегенде 70 пайыз табиғи какао болуы керек; Шоколадтың да пайдалысы тек какаосы көбі.

Алдыңғы зерттеулер көрсеткендей, күн сайын ұзақ отыру:

кез келген себептен қайтыс болу қаупін 16 пайызға, жүрек ауруынан қайтыс болу қаупін 34 пайызға арттырады.
Қосымша ақпарат пен соңғы жаңалықтар үшін Qazaq24.com сайтын бақылаңыз.
seeКөрілімдер:144
embedДереккөз:https://kaz.tengrinews.kz
archiveБұл хабарлама дереккөзден мұрағатталған 05 Қараша 2025 09:48
0 Пікірлер
Кіру, пікір қалдыру үшін...
Жарияланымға бірінші жауап беріңіз...
topЕң көп оқылғандар
Қазір ең көп талқыланатын оқиғалар

Қайтарылмайтын билетті қайтаруға бола ма заңгер Алматыдағы Канье Уэст концертіне қатысты жағдайды түсіндірді

15 Тамыз 2026 19:25see120

Отандық көкөніс өндірісін арттыру Ауыл партиясының назарында

14 Тамыз 2026 23:08see115

Алматыда алманың жаңа сұрпына Әділет атауы беріледі

15 Тамыз 2026 11:06see114

Қазақстан Президенті Үндістан Премьер министрін Тәуелсіздік күнімен құттықтады

15 Тамыз 2026 10:39see114

Жағалаудан 400 метр: Каспийде жас жұп қиын жағдайда қалды

15 Тамыз 2026 23:23see114

Челси , Дастан Сәтбаев және Бернли қазақстандық футболшының ауысуына қатысты пікір білдірді

15 Тамыз 2026 13:28see114

Ислам Махачев UFC тарихында жаңа рекорд орнатты

16 Тамыз 2026 11:48see112

Тоқаев Лихтенштейннің Тақ мұрагерін елдің Ұлттық күнімен құттықтады

15 Тамыз 2026 11:11see111

ҚПЛ: Қайрат пен Жеңіс ірі жеңіске жетті

15 Тамыз 2026 21:54see110

Украинаға қару жарақ жеткізу Ресей сенімін әлсіретуі мүмкін Түркияның бұрынғы атташесі

16 Тамыз 2026 10:07see110

Еңбек, цифрландыру, инфрақұрылым: Әділет партиясы өңірлердегі өзекті мәселелерді талқылады

16 Тамыз 2026 13:08see109

Қатты шаршадым : Рыбакина Торонто финалындағы жеңілісін түсіндірді

15 Тамыз 2026 19:19see104

Персеид жұлдыздары әлем елдерінде қалай көрінді фото

15 Тамыз 2026 18:53see104

Экс депутат Базарбек адам қағып кетті ме? Полиция не дейді

16 Тамыз 2026 17:15see103

Жылу желілері жаңарады

15 Тамыз 2026 04:43see103

Шәмші Қалдаяқовтың туған күніне орай Ән ағасы Шәмші челленджі басталды

15 Тамыз 2026 19:16see101

Индонезияда магнитудасы 7,7 болатын жер сілкінісі болды. Кемінде 20 адам қаза тапты

15 Тамыз 2026 13:53see101

Тұрғын үй сертификаты: тетік пе, кетік пе?

15 Тамыз 2026 09:14see99

Алматыда қанша үй газға тегін қосылады әкімдіктің жауабы

16 Тамыз 2026 09:40see98

Кәсіптің кілті гаражда

15 Тамыз 2026 07:46see98
newsСоңғы жаңалықтар
Күннің ең жаңа және өзекті оқиғалары