Qazaq24.com
Qazaq24.com
close
up
RU
Menu

17 млн еуро жалақы мен жер телімі: Салах Трабзонспордан мол пайда көрді

Түркия өз кемелеріне жасалған Украина шабуылынан кейін Қара теңізде кеме қатынасын шектеді

​Шілдеде қазақстандықтарға 104 мыңнан астам бос жұмыс орны ұсынылды

​Ақшолақов Атыраудағы тұрғын үй кешендеріндегі кәріз суы мәселесін шешуді тапсырды

Челси Миланды жеңген ойында Дастан Сәтпаев алаңға шықпады

Қазақстанның бірқатар өңірлеріне аптап ыстық қайта оралады синоптиктер

Тоқаев Заң және тәртіп конституциялық қағидатын іске асыру жөніндегі комиссияның құрамын бекітті

Әділдік орнасын деп едім : Атырауда жанармай құю бекетінің кассирі полиция шақырғаны үшін жазаланғанын даулауда

Жаңа Зеландия Ресейге қарсы 35 ші санкциялар пакетін жариялады

​Ақтөбе облысында мемлекетке қайтарылған активтер тұрғындар игілігіне жұмсалуда

Қашағандағы жөндеу жұмыстары кейінге шегерілгеннен кейін 532 жұмысшы өтемақысын ала алмай отыр

Украинада дрондар майдандағы сарбаздардың орнын алмастыра бастады

Алматының сел қауіпсіздігі нысандары тексерілді

Болашақ ойындары : аргентиндік фиджитал футбол командасы жеңімпаз атанды

Ақтау тұрғыны чатта жанжалдасып қалып, бүкіл қаланы дүрліктірген кек дайындады

Әміре Қашаубаев Париж баспасөзінде: 1925 жылғы үш француз басылымының түпнұсқа деректері

Әділетті болашақ үшін : Шағын және орта бизнестегі кедергілер жойылады

Астанадағы бір мектептің 65 түлегінің барлығы грант иегері атанды

АМӨЗ бас директоры қызметінен кетуі мүмкін

Астанада Қорғалжын тас жолы ішінара жабылады

Бұл танымал жеңіл тағамдар деменцияның дамуына ықпал етуі мүмкін зерттеу

Бұл танымал жеңіл тағамдар деменцияның дамуына ықпал етуі мүмкін зерттеу

Tengrinews.KZ дереккөзінен алынған мәліметтерге сүйене отырып, Qazaq24.com түсініктеме жасады..

Мамандар ми саулығын сақтауда жаңа дағдыларды меңгеріп қана қоймай, дұрыс тамақтанудың да маңызды рөл атқаратынын айтады. Жаңа зерттеу нәтижелері белгілі бір тамақтану әдеті адамның когнитивті қабілетіне байқатпай нұқсан келтіруі мүмкін екенін көрсетті, деп хабарлайды TengriHealth тілшісі HuffPost-қа сілтеме жасап.

Мамандар ми саулығын сақтауда жаңа дағдыларды меңгеріп қана қоймай, дұрыс тамақтанудың да маңызды рөл атқаратынын айтады. Жаңа зерттеу нәтижелері белгілі бір тамақтану әдеті адамның когнитивті қабілетіне байқатпай нұқсан келтіруі мүмкін екенін көрсетті, деп хабарлайды TengriHealth тілшісі HuffPost-қа сілтеме жасап.

Alzheimer's & Dementia: Diagnosis, Assessment & Disease Monitoring журналында жарияланған зерттеу аса өңделген өнімдерді көп тұтыну зейіннің төмендеуіне және ақпаратты өңдеу жылдамдығының баяулауына әкеп соғуы мүмкін екенін анықтады.

Айта кетерлігі, бұл байланыс тіпті өзге уақытта пайдалы тамақтану ережелерін ұстанатын адамдарда да байқалған.

Зерттеушілер когнитивті тестілеуден өткен және тамақтану рационы туралы сауалнама толтырған 2100-ден астам орта және ересек жастағы австралиялықтардың деректерін талдады. Зерттеуге қатысушылар күнделікті калориясының шамамен 41 пайызын аса өңделген өнімдерден алған.

Жас немесе минималды өңделген өнімдерге қарағанда, аса өңделген тағамдарда үйде дайындалған ас мәзірінде кездеспейтін қоспалар, эмульгаторлар, жасанды хош иістендіргіштер мен консерванттар жиі болады.

Ғалымдар аса өңделген өнімдерді тұтынудың әрбір 10 пайызға артуы (бұл күнделікті рационға шамамен бір стандартты қорап чипсі қосумен тең) когнитивті функциялардың айтарлықтай төмендеуіне және деменцияның даму қаупінің артуына әкелетінін анықтады.

Ғалымдардың пайымдауынша, калория, май, қант және ақуыз сияқты санаттардан асып, өнімдерді өндірістік өңдеудің тағам сапасы мен денсаулыққа тигізетін әсеріне де назар аударуымыз керек.
Нейропсихологтар аса өңделген өнімдерді тұтыну мен когнитивті функциялардың төмендеуі арасындағы байланыстың, тіпті жалпы дұрыс тамақтанатын адамдарда да сақталуына таңғалды.

"Бұл өнімді өңдеу процесінің өзі қоректік заттардың жетіспеушілігінен де тереңірек зардаптарға әкелуі мүмкін екенін көрсетеді. Сондай-ақ аса өңделген өнімдерді тұтынудың шамалы ғана өсуінің зейін деңгейіне қалай әсер ететіні мені таңғалдырды. Көптеген адам қаптамадағы дайын тағамды анда-санда жеу зиянсыз деп санайды, бірақ бұл нәтижелер мұндай пікірді жоққа шығарады", - дейді нейропсихолог Санам Хафиз.

Google News арқылы жаңалықтарымызды қадағалаңыз

Жазылу

тамақтану

Зерттеу

ғалымдар

Қосымша ақпарат пен соңғы жаңалықтар үшін Qazaq24.com сайтын бақылаңыз.
seeКөрілімдер:55
embedДереккөз:https://kaz.tengrinews.kz
archiveБұл хабарлама дереккөзден мұрағатталған 26 Маусым 2026 09:17
0 Пікірлер
Кіру, пікір қалдыру үшін...
Жарияланымға бірінші жауап беріңіз...
topЕң көп оқылғандар
Қазір ең көп талқыланатын оқиғалар

17 млн еуро жалақы мен жер телімі: Салах Трабзонспордан мол пайда көрді

08 Тамыз 2026 21:21see116

Түркия өз кемелеріне жасалған Украина шабуылынан кейін Қара теңізде кеме қатынасын шектеді

08 Тамыз 2026 19:00see114

​Шілдеде қазақстандықтарға 104 мыңнан астам бос жұмыс орны ұсынылды

08 Тамыз 2026 21:26see112

​Ақшолақов Атыраудағы тұрғын үй кешендеріндегі кәріз суы мәселесін шешуді тапсырды

08 Тамыз 2026 21:25see112

Челси Миланды жеңген ойында Дастан Сәтпаев алаңға шықпады

08 Тамыз 2026 19:17see110

Қазақстанның бірқатар өңірлеріне аптап ыстық қайта оралады синоптиктер

08 Тамыз 2026 16:24see108

Тоқаев Заң және тәртіп конституциялық қағидатын іске асыру жөніндегі комиссияның құрамын бекітті

10 Тамыз 2026 09:13see107

Әділдік орнасын деп едім : Атырауда жанармай құю бекетінің кассирі полиция шақырғаны үшін жазаланғанын даулауда

08 Тамыз 2026 21:24see106

Жаңа Зеландия Ресейге қарсы 35 ші санкциялар пакетін жариялады

08 Тамыз 2026 22:23see105

​Ақтөбе облысында мемлекетке қайтарылған активтер тұрғындар игілігіне жұмсалуда

08 Тамыз 2026 21:25see105

Қашағандағы жөндеу жұмыстары кейінге шегерілгеннен кейін 532 жұмысшы өтемақысын ала алмай отыр

08 Тамыз 2026 21:25see102

Украинада дрондар майдандағы сарбаздардың орнын алмастыра бастады

08 Тамыз 2026 21:21see102

Алматының сел қауіпсіздігі нысандары тексерілді

09 Тамыз 2026 19:11see101

Болашақ ойындары : аргентиндік фиджитал футбол командасы жеңімпаз атанды

09 Тамыз 2026 20:59see101

Ақтау тұрғыны чатта жанжалдасып қалып, бүкіл қаланы дүрліктірген кек дайындады

10 Тамыз 2026 11:35see101

Әміре Қашаубаев Париж баспасөзінде: 1925 жылғы үш француз басылымының түпнұсқа деректері

10 Тамыз 2026 08:09see100

Әділетті болашақ үшін : Шағын және орта бизнестегі кедергілер жойылады

09 Тамыз 2026 13:56see98

Астанадағы бір мектептің 65 түлегінің барлығы грант иегері атанды

09 Тамыз 2026 17:48see98

АМӨЗ бас директоры қызметінен кетуі мүмкін

08 Тамыз 2026 21:26see97

Астанада Қорғалжын тас жолы ішінара жабылады

08 Тамыз 2026 16:09see96
newsСоңғы жаңалықтар
Күннің ең жаңа және өзекті оқиғалары