Qazaq24.com
Qazaq24.com
close
up
RU
Menu

Балалы пәтер жалдаушы көшпей жатыр: Астана соты үй иесіне не істеу керектігін түсіндірді

Ол Манделаны қорғаған: 2026 жылғы Нобель бейбітшілік сыйлығының лауреаты аталды

Қошанов: Қоғамдық кеңестермен жұмыста кері байланыс әлі де қалыптаспаған

Бала тұлғасы және педагог кәсібилігіне арналған халықаралық жиын өтті

“Бағалар Алматыдағыдай дерлік“: қазақстандық қыздар Жапонияға барар алдындағы лайфхактарымен бөлісті

Қазақстанда 760 мыңнан астам адам ЖРВИ жұқтырған

Алматыдағы кіреберістерде ер адамның күдікті әрекеті камераға түсіп қалды

Жасанды интеллект полицияға адам өлтіру туралы жалған хабар жіберген

Ғалымдар әлемдегі алғашқы ядролық сағаттарды жасап шығарды

Алдап шақырып, ұрып соғып, көлігін тартып алған : Астанада бопсалаушылар тобы сотталды

ЕАЭО елдері еңбек көші қоны және еңбеккерлерді әлеуметтік қорғау мәселелерін талқылады

Елордалық оқушы Tiktok көретін балалардың зейінін зерттейтін нейрожоба әзірледі

Әділет партиясында жасанды интеллект зертханасы іске қосылады

Медицина қызметкерлерінің кәсіби мәртебесі туралы заң жобасын әзірлеу жұмысы басталды

Елордалықтар өтініші тыңдалды

Кеңейтілген құрамда кездесті

Қостанай облысында тұрғын үй өртеніп кетті

Алматыдағы бірнеше көше демалыс күндері жабылады

Теміртауда пәтерден ерлі зайыптының мәйіті табылды: күдікті марқұмдардың туған ұлы

Суға жүзуден Ғалымжан Балабек Әлем кубогы кезеңінде ұлттық рекордты жаңартты

Қазақстандықтарға салық режимін таңдауға 1 наурызға дейін уақыт берілді

Қазақстандықтарға салық режимін таңдауға 1 наурызға дейін уақыт берілді

Qazaq24.com, Sputnik.KZ дереккөзінен алынған мәліметтерге сүйене отырып түсініктеме береді..

АСТАНА, 8 қаңтар – Sputnik. Бұған дейін Қазақстанда жеті арнайы салық режимі (АСР) болса, 2026 жылдың 1 қаңтарындағы жағдай бойынша оның тек үшеуі қалды:

Өзін-өзі жұмыспен қамтығандарға арналған арнайы салық режимі,

Жеңілдетілген салық декларациясына негізделген арнайы салық режимі,

Шаруа және фермер қожалықтарына арналған арнайы салық режимі.

Айтпақшы, режимді жай ғана таңдай салмайды. Әрбір кәсіпкер 2026 жылдың 1 наурызына дейін салық органдарына өз таңдауы туралы хабарлауы керек.

Оны орындамаған жағдайда, кері уақытпен, яғни 1 қаңтардан бастап жалпыға бірдей салық режиміне автоматты түрде ауыстырылады. Режимді келесі жылдың басында ғана өзгерту мүмкін болады.

Өзін-өзі жұмыспен қамтығандар: жеке кәсіпкер ретінде тіркелмеген, қызметкерлері жоқ және салықтары жоққа жақын

Өзін-өзі жұмыспен қамтығандарға арналған жаңа арнайы салық режимі - бұл өзіне өзі жұмыс істейтін жеке тұлғаларға арналған режим:

жеке кәсіпкер мәртебесі жоқ,

жұмысшыларсыз.

Сонымен қатар, жұмысқа тек рұқсат етілген қызмет түрлері бойынша ғана жұмыс істеуге болады. Қазіргі уақытта олардың саны шамамен 40 және олар Қазақстан үкіметі бекіткен тізімге енген.

Мысалы, оларға такси жүргізушілері, курьерлер, маникюр жасайтындар, шаштараздар және басқа да мамандықтар кіреді. Толық тізімді мына жерден қараңыз.

Пәтерлерді жалға беретін қазақстандықтар да өзін-өзі жұмыспен қамтығандар санатына жатады.

Өзін-өзі жұмыспен қамтығандар үшін шегерімдер мынандай:

жеке табыс салығы 0% құрайды,

әлеуметтік төлемдер (зейнетақы, әлеуметтік жарналар және міндетті медициналық сақтандыру) табыстың 4%-ын құрайды,

есеп жүргізудің немесе есептерді тапсырудың қажеті жоқ, бәрі E-Salyq Business қосымшасы арқылы жүзеге асырылады.

Табыс айына 300 АЕК немесе 1,3 миллион теңгемен шектелген.

Жеке кәсіпкер ретінде тіркелгендер не істеуі керек

Егер сіз жеке кәсіпкер болсаңыз және өзін-өзі жұмыспен қамтыған ретінде тіркелгіңіз келсе, жеке кәсіпкерлікті жабуыңыз керек. Бұл 2026 жылдың 1 қаңтары мен 28 ақпаны аралығында жасалуы керек.

Егер 2026 жылға дейін патент немесе қосымша арқылы жеке кәсіпкер болып жұмыс істеген болсаңыз, енді 2026 жылдың 1 наурызына дейін жеңілдетілген салық декларациясына ауысу үшін өтініш беруіңіз керек. Әйтпесе сізді жеке кәсіпкер ретінде автоматты түрде тіркеуден шығарады. Бұл 2026 жылдың 1 қаңтарынан бастап кері уақытпен орындалады.

Жеңілдетілген салық декларациясы

Жеңілдетілген салық декларациясы 2026 жылы шағын бизнес үшін негізгі арнайы салық режимі болып табылады. Оған мына топтағылар ауыса алады:

бұған дейін жеңілдетілген салық режимі немесе бөлшек сауда салығы бойынша жұмыс істеген жеке кәсіпкерлер және жауапкершілігі шектеулі серіктестіктер,

егер талаптарға сәйкес келсе, жалпыға бірдей салық режимі бар кәсіпкерлер.

Жылына ең көп табыс 600 000 АЕК немесе 2,5 миллиард теңге болған жағдайда, жеке табыс салығының мөлшерлемесі 4% болады, жергілікті салық органдары оны 2%-ға дейін төмендетуге немесе 6%-ға дейін арттыруға құқылы. Дегенмен жеке кәсіпкерлер мен жауапкершілігі шектеулі серіктестіктер жеңілдетілген салық жүйесін бір уақытта қолдана алмайды.

Егер режимді таңдау туралы хабарлама 2026 жылдың 1 наурызына дейін ұсынылмаса, бизнес автоматты түрде кем дегенде бір жыл бойы жалпыға бірдей салық режиміне ауысады.

Алкоголь, темекі және мұнай

Жеңілдетілген салық режимі енді 44 қызмет түріне қолданылмайды. Осы санатқа жататын компаниялар мен жеке кәсіпкерлер жалпыға бірдей салық режиміне ауысуы керек.

Үкіметтің 2025 жылдың 14 қарашасындағы №970 қаулысымен келесі қызмет түрлеріне тыйым салынды:

алкоголь, темекі, отын, мұнай өнімдері,

банктер, ломбардтар, сақтандыру, лизинг, биржалар,

консалтинг, бухгалтерия, аудит, заңгерлер,

құрылыс (үйлер, жолдар, көпірлер, сауда орталықтары),

жер қойнауын пайдалану, пайдалы қазба жұмыстары,

энергетика, майнинг, күзет қызметі,

базарлар және бөлшек сауда нысандарын қосалқы жалға беру.

Жалпыға бірдей салық режимі

Бұл негізгі салық режимі. Ол кез келген қызметке жарамды, бірақ ең күрделі болып саналады. Ол бойынша толық бухгалтерлік есеп және салық есептері жүргізілетіндіктен, бірнеше есеп түрін ұсынуды талап етеді. Сонымен қатар салық ауыртпалығы басқа режимдерге қарағанда жоғары.

Мына жағдайда автоматты түрде жалпыға бірдей салық режиміне ауысасыз, егер:

арнайы салық режимі бойынша табыс шегінен асып кетсеңіз,

арнайы салық режимдерінде тыйым салынған қызметпен айналыссаңыз,

хабарламандыруды уақытында тапсырмасаңыз,

ерікті түрде, мысалы, ірі контрагенттермен жұмыс істеу үшін ауысамын деп шешсеңіз.

Жалпыға бірдей салық режимі бойынша салықтар

Жеке кәсіпкерлер үшін:

Жеке табыс салығы (ЖТС) 10% – егер табыс 230 000 АЕК немесе 994,7 миллион теңгеге дейін болса,

Жеке табыс салығы (ЖТС) 15% – егер табыс шектен асып кетсе.

Жауапкершілігі шектеулі серіктестіктер үшін:

Корпоративтік табыс салығы (КТС) - 20%,

белгілі бір салалар үшін басқа мөлшерлемелер қолданылады.

Айналым 10 000 АЕК немесе 43,2 миллион теңгеден асып кетсе, ҚҚС қосылады.

Соңғы жаңалықтар мен жаңартуларды жіберіп алмау үшін Qazaq24.com сайтынан бақылауды жалғастырыңыз, біз жағдайды қадағалап, ең өзекті ақпаратты ұсынамыз.
seeКөрілімдер:193
embedДереккөз:https://sputnik.kz
archiveБұл хабарлама дереккөзден мұрағатталған 08 Қаңтар 2026 15:05
0 Пікірлер
Кіру, пікір қалдыру үшін...
Жарияланымға бірінші жауап беріңіз...
topЕң көп оқылғандар
Қазір ең көп талқыланатын оқиғалар

Балалы пәтер жалдаушы көшпей жатыр: Астана соты үй иесіне не істеу керектігін түсіндірді

09 Қазан 2026 20:27see142

Ол Манделаны қорғаған: 2026 жылғы Нобель бейбітшілік сыйлығының лауреаты аталды

09 Қазан 2026 15:10see138

Қошанов: Қоғамдық кеңестермен жұмыста кері байланыс әлі де қалыптаспаған

09 Қазан 2026 15:56see137

Бала тұлғасы және педагог кәсібилігіне арналған халықаралық жиын өтті

09 Қазан 2026 22:09see135

“Бағалар Алматыдағыдай дерлік“: қазақстандық қыздар Жапонияға барар алдындағы лайфхактарымен бөлісті

09 Қазан 2026 19:03see133

Қазақстанда 760 мыңнан астам адам ЖРВИ жұқтырған

09 Қазан 2026 17:20see133

Алматыдағы кіреберістерде ер адамның күдікті әрекеті камераға түсіп қалды

09 Қазан 2026 21:01see131

Жасанды интеллект полицияға адам өлтіру туралы жалған хабар жіберген

10 Қазан 2026 13:12see127

Ғалымдар әлемдегі алғашқы ядролық сағаттарды жасап шығарды

10 Қазан 2026 15:17see126

Алдап шақырып, ұрып соғып, көлігін тартып алған : Астанада бопсалаушылар тобы сотталды

09 Қазан 2026 14:23see125

ЕАЭО елдері еңбек көші қоны және еңбеккерлерді әлеуметтік қорғау мәселелерін талқылады

09 Қазан 2026 14:26see125

Елордалық оқушы Tiktok көретін балалардың зейінін зерттейтін нейрожоба әзірледі

10 Қазан 2026 10:25see125

Әділет партиясында жасанды интеллект зертханасы іске қосылады

09 Қазан 2026 15:56see123

Медицина қызметкерлерінің кәсіби мәртебесі туралы заң жобасын әзірлеу жұмысы басталды

10 Қазан 2026 17:27see123

Елордалықтар өтініші тыңдалды

10 Қазан 2026 06:26see122

Кеңейтілген құрамда кездесті

10 Қазан 2026 03:45see121

Қостанай облысында тұрғын үй өртеніп кетті

10 Қазан 2026 22:55see120

Алматыдағы бірнеше көше демалыс күндері жабылады

09 Қазан 2026 17:54see119

Теміртауда пәтерден ерлі зайыптының мәйіті табылды: күдікті марқұмдардың туған ұлы

09 Қазан 2026 13:46see118

Суға жүзуден Ғалымжан Балабек Әлем кубогы кезеңінде ұлттық рекордты жаңартты

09 Қазан 2026 17:42see117
newsСоңғы жаңалықтар
Күннің ең жаңа және өзекті оқиғалары